Klantenzone

Wil je een schadegeval aangeven of moet je aanpassingen maken aan je gegevens? Dat kan online via MyBroker of door contact met ons op te nemen.

Schade aangeven

Online

Via MyBroker kan je online je aangifte doen en ons de nodige documentatie bezorgen. Klik hier om in te loggen of download de app

Telefonisch

Bel naar 09 360 65 55 om telefonisch aangifte te doen. 

Via mail

Mail alle informatie die je hebt naar info@gardagroup.be, en voeg indien mogelijk zoveel mogelijk foto’s en bewijsstukken toe.

Op afspraak

Maak een afspraak op kantoor of op locatie.

Wijzigingen doorgeven

Online

Via MyBroker kan je online aanpassingen maken in je gegevens. Klik hier om in te loggen of download de app

Telefonisch

Bel naar 09 360 65 55 om de aanpassingen telefonisch door te geven. 

Via mail

Mail je verzoek met de juiste nieuwe gegevens naar info@gardagroup.be

Op afspraak

Maak een afspraak op kantoor of op locatie.

MyBroker

De makkelijkste manier om schade aan te geven of wijzigingen door te geven is via de online toepassing MyBroker. Je kan de toepassing openen in je browser, of gebruik maken van de app.  Meld je aan met ItsMe om toegang te krijgen tot jouw persoonlijke klantenzone.

Download de app

Noodnummers en nuttige links

Bij dringende gevallen kan het verstandig zijn om een rechtstreeks nummer te contacteren.

Documenten

Bekijk alle documenten van onze verzekeraars.